Alla inlägg under februari 2013

Av Jonna Åhlander - 13 februari 2013 14:52

Huuuua vad dålig man är på att skriva här -.-" 


Kan ju börja med att berätta att Timrå vann över Brynäs igår, blev överlycklig! 

Sedan åkte man hem till mammsen och vad väntar där på mig då? 

EN SEMLA! mumma på hög nivå :) 


Idag har man varit på en föreläsning, vilket sög som vanligt men men.

Efter det blev man bjuden på lunch av mamma, gott som fan va det! 

Följde sedan med henne ut till Dollar Store, såklart hittar man ju en massa chilinötter som skrek att man 

skulle ta med dom hem, så det gjorde jag med nöje.


Gick sedan in på City Gross och vad hittar man där då? joo Nutrilett med vanilj smak, och det var den sista som fanns oxå, så jag köpte den med. 

Eftersom man inte kommer vara hemma på alla <3 dag så köpte man en blombukett så att mamma skulle bli

lite gladare :)


Köpte även en marabou "kärlek", synd att man inte har nån att ge den till så jag fick den för mig själv ^^ 


Nu får man väl se vad som händer resten av dagen, nått roligt får man väl hitta på :) 


xoxo <3 

Av Jonna Åhlander - 4 februari 2013 18:26

Tjolahopp!


Idag har det väl inte hänt så himla mkt, mest slöat framför tvn, dator och mobil.

Så har man vart lite duktig iaf och städat undan på rummet, såg ju ut som ett bombnedslag :O 


Men nu är det "hemma trevligt" igen iaf haha! 



För en stund sedan fick man sms av chefen att dom kommer behöva mig hela dagen imorgon, 

vilket känns så himla bra!  Hoppas man bara kan få nån anställning och inte bara jobba extra, men det 

kommer väl det oxå någon gång framöver hoppas jag, måste ju endå fortsätta söka jobb, vilket suger men men! 


Vad ska man göra lixom? kan ju inte bara säga till dom att dom ska anställa mig rakt av, blir nog inte 

så populärt ^^ 



Nu ska jag kolla på Gordon Ramsey och slappa framför tvn med en kopp kaffe i näven.

Ett bra avslut på en Måndag kväll! :) 


Xoxo <3

Presentation


It´s my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards