Alla inlägg under december 2012

Av Jonna Åhlander - 24 december 2012 00:08

Hoppas alla får en underbar dag! God jul på er :)

Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 23 december 2012 19:04

I veckan har man vart och provjobbat, bra skönt att få komma ut och göra nått på veckorna :)
I januari får man veta om man får jobbet elr ej :)
Varit ute på birsta och köpt julklappar, idag blev man klar med det och allt är nu inslaget, skönt! :)
Nu ligger man och slöar i soffan och tar det lungt inför morgondagen.

Trevlig kväll allihopa :)
Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 13 december 2012 23:29

Idag kan man lägga sig med ett leende på läpparna, pappa är helt underbar och har köpt en bil åt mig, det är en Saab men jag är glad bara jag tar mig någonstans utan att behöva ta bussen :) och sedan får jag ett sms av en vänn, som frågar om jag är intresserad av ett jobb, och de tackar man inte nej till, så chefen ska ringa mig imorgon så håller jag tummarna att ja får komma ut i arbetslivet igen och slippa gå hos arbetsförmedlingen.

Godnatt
Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 11 december 2012 23:45

Idag började dagen med att åka in till Personal partner och rulla på tummarna i 3 timmar, drygt...

Efter det blev det att rulla hem till Johanna, och ta en kaffe med henne och Ronya, mkt mkt trevligt :) 

Efter en stund så ringde pappa och berättade om bilen som han köpte till mig i Lördags, är totalt 

jävla värdelös och det var mer skador på bilen än vad dom sa att det skulle vara, hela bak karossen, hela bakaxeln

var tvungen att bytas, sååå.... det sket sig helt totalt för det skulle bli så himla dyrt! 

LACK TJEJ,

hur fan kan man göra så mot någon? stå där och säga att allt är bra med bilen och det bara var lite 

rost och så. bilen gick felfritt men när dom hade hissat upp bilen va det rena rama skiten!

 

Nu blir det att lägga sig och sova och försöka att vakna upp på bättre humör imorrn.

 

Godnatt :)

xoxo <3 

 

Av Jonna Åhlander - 10 december 2012 23:25

Idag har man mest bara slappat, vart ute och skottat bort lite snö men det var inte så mkt.
Har haft en översocial katt idag som bara har myst på, och hunden blev lite avis så han skulle oxå gosa haha! :)
Nu blir det att ta en dejt med kudden!

Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 6 december 2012 23:45

Idag vaknade jag av att hunden ligger och sover bredvid mig, och drömmer något så han låter som en

bil som typ inte vill starta, så höll på att garva ihjäl mig! 


Sedan kollar man ut, snöar för fullt, IGEN! Gick då ut och hjälpte pappa att skotta lite. 

Efter det blev det att gå över till huset att fortsätta där, säger bara de, dom som bodde där innan vet fan inte 

hur man städar ut i ett hus, låg fullt med äckel "saker" i frysen som man fick bort efter ett "litet" tag.


Sedan blev det till att få upp lite tapeter på väggen i hallen, då jag skulle ta kniven som man skär tapeten med, så lyckades jag sååååklart att skära mig suck! 


Efter det hade det kommit bra mkt snö så det blev till att skotta igen då, och efter en stund så kom 
Marcus dit, för att vi sedan skulle på Timrå matchen.  Så när man har kommit till matchen och står där i klacken och klappar händerna så märker jag efter en stund att man har blod fulla händerna, då är det såret som har gått upp från där jag har skurit mig, vilket sög ganska hårt då, men såklart så fortsatt man att klappa händerna för laget

man älskar!


Gn, xoxo <3




Av Jonna Åhlander - 5 december 2012 00:11

halloj! 


Idag har man varit på tonhallen för en mässa som man var tvungen att gå på via AF. 

så jag och en kompis gick dit, va där i ca 10 min sedan vände vi på klacken och gick. Då tog man bussen till henne där det blev kaffe, sedan blev man även bjuden på lunch, gotta gotta! :) 


Sedan blev det att åka hem till mammsen för att slappa och ta det lungt, blev mest bara tv hela kvällen, 

skönt det ibland med hähä :) 


Nu blir det att kolla klart på Sex and the city och sedan sova för att dra sig upp imorgon och åka på tippen 

med en massa skrot, roligt roligt! 


Tack och godnatt   

xoxo <3 

Av Jonna Åhlander - 3 december 2012 23:11

Idag har man skottat som en idiot uppe på taket, fick dock en liten fin bild iaf :)
Sedan så skulle man åka till mamma, men då var mitt batteri i bilen slut! Suck... Laddade batteriet och när det var klart så kokade såklart bilen, hela bilen blev rökfylld, så då satt jag och pappa och kollade på nån annan bil. Hittade en jag vill ha, så jag hoppas det blir den iaf :)

Nu ska jag skalla kudden och hoppas på att huvudvärken ska vara borta tills imorgon :)

Xoxo <3

Presentation


It´s my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards