Alla inlägg under november 2012

Av Jonna Åhlander - 29 november 2012 22:20

Idag började man dagen med att gå till jobbcoachen, känns som att man är tillbaka på dagis när man är där, sitta och rita och skriva papper om sig själv, "jätte" kul är det -.-

Åkte sedan till pappa för att fortsätta på huset men kl sprang iväg och sedan var det hockey time! För ovanlighetens skull så förlorade Timrå, suck...

Nu glor man på men in black 2 och myser med katten i soffan, så himla mys katt de är, han älskar att bli kliad på magen, och han ska hålla "hand" med mig med, gull katt på hög nivå! :)

Trevlig kväll allihopa :)
Xoxo

Av Jonna Åhlander - 28 november 2012 23:38

Idag har inte så mycket spännande hänt, började dagen med att kliva upp (haha) och sedan följde jag med farsan

till IKEA för att handla in lite olika saker till huset, sedan tillbaka till huset för att bära in allt nytt och ut 

med det som skulle slängas vilket tog sin "lilla" tid. 


Helt plötsligt så var kl 8 på kvällen! dagarna går bra fort ibland...


Tog sedan bilen till mamma, och shiiit vad halt det var på vägen! gled bara rakt fram, 

vilket va lite äckligt men men, det gick ju bra :) 


Har suttit och kollat på "stalkers", vilka jävla människor det finns asså! uusha...

Man börjar ju fundera på att ta bort sin Fb sida för nått sånt där vill jag iaf inte bli utsatt för, som den där personen hade blivit.

Av Jonna Åhlander - 26 november 2012 22:56

Idag började man med att åka in till stan för att gå på en föreläsning hos Personalpartner, otroligt uttråkande

kan jag lova, höll på att somna till o med haha! 

Efter det blev det att åka till huset och fortsätta att renovera, nu är iaf all målning klar i ett av rummen, så nu är det bara 4 rum kvar, yäääy! 

Sedan tog jag och brummade hem till mammsen och tog en liten fika, gjorde mannagrynsgröt, grymt gott! 

Har nog inte ätit det på säkert 1 år så jag njöt verkligen :) 


Sedan så fick man sig ett gott skratt, patetiskt värre. 

Men dom som inte vill ha mig i sitt liv, gör sitt eget val och då vet man att det är ingen viktig man har "tappat"



Godnatt allihopa   


Av Jonna Åhlander - 26 november 2012 00:10

Man kan inte göra något annat än att älska rockgruppen "kizz" dom har såna betydelsefulla låtar, 

deras texter är så sann som dom kan bli :) 

Måste tillägga att jag ska på deras nästa konsert, jag har varit på  en av deras konserter i Stockholm (08) men det var ett tag sedan nu det, tyvärr! :/ Men ser fram emot att få se dom där på scenen en gång till och sjunga :) 


Här kommer en liten "snutt" av en låt som dom har gjort :) 

Nu blir det att ta sig en dejt med kudden.

Godnatt <3 



I've got a reputation
People know who I am
Rules are mean't to be broken
Can't kill what you don't understand
I see you running scared
I never knew you cared
Go and hide your head in the sand

Been to hell and back
I survived and that's a fact

It's my life (it's my life)
And I'll do what I want to
Do what I want to
Do what I like

Av Jonna Åhlander - 25 november 2012 22:14

Idag har man snart målat klart de nya sovrummet, ska bara på med lite mer lack så är det helt klart, skönt! :)
Nu har man fått bort all vitfärg från händerna och nyduschad så man känner sig fräsch igen haha :)
Nu sitter man framför tvn igen och inväntar en rolig dag imorgon med fler jobb i huset men först ska man till jobbcoachen och rulla tummarna haha!
Ha en fortsätt trevlig kväll allihopa :)
(Bjuder på en bild hähä)
Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 23 november 2012 01:08

Tjeeenare allihopa!
Jag kan inte bara fatta hur glad man kan bli av ett litet sms, så man skiner upp som värsta solen :)
Nu ska jag ta och skalla kudden och sedan upp om några timmar och fortsätta med renoveringen. Imorgon börjar man med målningen oxå, kommer bli så grymt jävla bra när allt är klart, hihi.
Sweet dreams!
Xoxo <3

Av Jonna Åhlander - 18 november 2012 19:13

Idag började man att få skjuts av en kompis till mormor, träffade min kusin innan dom skulle hem till Köping igen.

Efter det blev det hemfärd, käkade lite hemma och sedan slappade man i soffan en stund och kollade på när folk tatuerade sig, fyfan va snygg dom vaaa!! vill oxå göra en till gaddning men jag vet inte vad man ska göra för nått vilket suger -.-" men kommer väl på det så småning om :) 


Nu på eftermiddagen så kom Marielle och Fredrik hit på en kopp kaffe och mkt surr och skratt, fast vi satt och gäspade för alla va typ... jätte trötta haha! 


nu ska jag lägga mig och glo på den nya filmen "Ted" med en skål med djungelvrål och energidryck :)

Jag har hört att den ska vara väldigt bra så nu håller man tummarna :)   


xoxo <3

:)

Av Jonna Åhlander - 16 november 2012 23:36

Idag började man med att åka ut till birsta med pappa för att köpa saker till huset, efter det blev det att gå och fortsätta riva ner gammal färg och hyllor från väggarna, fick till slut blåsor på händerna så nu är man full i plåster för man är så smart att man sliter bort skinnet -.-
Nu sitter man i garaget och lyssnar på musik och slappar för att snart hoppa ner i badtunnan, underbart skönt de! Stjärnklart på himlen med, kan nog inte bli bättre :)

Trevlig helg allihopa <3

Presentation


It´s my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards